Zjazd edukacyjno-integracyjny – Leśna 2019

Ciepły wrześniowy weekend spędziliśmy w małej pięknej miejscowości pod Czeską granicą. Jak co roku spotkaliśmy się już w piątek popołudniu, uczestnicy zaczęli rozlokowywać się w pokojach, po zameldowaniu część osób wyruszyła na wycieczkę do Zamku Czocha.

Wieczorem spotkaliśmy się wszyscy, były gry, śpiewanie, rozmowy do późnych godzin nocnych. W sobotę rano po śniadaniu spotkaliśmy się wszyscy na sali wykładowej.

W tym roku oprócz naszych lekarzy gościliśmy ratownika medycznego Grzegorza, który przyjechał specjalnie dla nas z drugiego końca kraju. Opowiedział jak wygląda praca w pogotowiu ratunkowym bez lekarza, uświadomił nas jak dużo jest wezwań do osób z chorobami układu krążenia i jak oni mogą nam pomóc.

Wśród wykładowców był z nami również pracownik firmy produkującej urządzenia kardiologiczne, odpowiedział na nurtujące pytania głównie o polu elektromagnetycznym, które może być dla nas bardzo niebezpieczne.

Po wykładach i czasie wolnym wieczorem usiedliśmy wszyscy przy ognisku, były kiełbaski z kija, ziemniaczki, pieczony chlebek, tańce i pociąg przez pół ośrodka 🙂

Zaś w niedzielę Piotr – nasz kolega ze wszczepionym stymulatorem podzielił się swoją historią wspinaczki na najwyższe szczyty świata. Dzięki jego słowom niektórzy uwierzyli, że część ograniczeń jest tylko w naszej głowie, a do spełnienia marzeń należy dążyć.

Był to cudowny czas, naładowaliśmy akumulatory na długie tygodnie, zobaczyliśmy się z dawno nie widzianymi znajomymi i spędziliśmy wspólnie cudowne trzy dni.